Головне в роботі ММО


У наш час інформаційно-комунікаційних, хмарних технологій обчислень та швидких технологічних змін та інновацій важливо отримувати найсвіжішу інформацію про застосування новітніх рішень та підходів в освіті, вдосконалювати власні педагогічні навички, передавати нові знання учням.
Учитель повинен бути в курсі передових технологій, мати знання в різних сферах. Тому, необхідною умовою зростання професійної діяльності будь-якого педагога є його самоосвіта та самовдосконалення.

ММО у своїй діяльності керується Законом України «Про освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Державним стандартом базової і повної середньої освіти, Концепцією загальної середньої освіти (12-річна школа), іншими нормативно-правовими документами з організації та проведення методичної роботи.
Основними завданнями ММО є:
   реалізація завдань, які випливають із Закону «Про освіту»;
   вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів;
   створення умов для постійного підвищення освітнього, професій­ного та культурного рівня вчителів;
   організація експериментальної діяльності з предметів;
   освоєння нового змісту, технологій і наукових методів викладан­ня предметів;
   вивчення і аналіз стану викладання предметів;
   узагальнення досвіду вчителів і втілення його в практику;
   проведення огляду кабінетів, конкурсів професійної майстерності, підготовка матеріалів на районну педагогічну виставку;
   організація відвідування уроків із наступним їхнім аналізом і са­моаналізом;
   організація тижнів професійної майстерності педагогів із метою ознайомлення з новими методичними розробками та результатом за­стосування інноваційних технологій;
   проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню роботу на кур­сах підвищення кваліфікації;
   інформування педагогів про нові книги, методичні рекомендації, статті у фахових виданнях про зміст та методику навчально-виховної роботи з предмета. -

Основні функції ММО:
   надання практичної та інтелектуальної допомоги педагогам;
   підтримка педагогічної ініціативи інноваційних процесів;
   оцінка досвіду та стану процесів і явищ, що відбуваються;
   налагодження і встановлення контактів, зв'язків, які позитивно впливають на реалізацію цілей діяльності ММО.

Основні напрями діяльності ММО:
   удосконалення та збагачення знань педагогів (мається на увазі, різні за змістом знання: предметні, методичні, дидактичні, виховні, психологічні, загальнокультурні);
   розвиток світогляду, професійно-ціннісних орієнтацій, переконань вчителів, адекватних завданням розвитку (міста) школи;
   розвиток сучасного стилю педагогічного мислення вчителя (таких його рис, як системність, комплексність, конкретність, почуття міри, гнучкість, мобільність) і його готовність до професійного самовдоско­налення та роботи над собою.
   розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
   запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей і нахилів учнів.
   впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів
   розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей і їх участь в дистанційному Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики.
   впровадження нових інформаційних технологій в процес навчання дітей в профільних класах.
   роведення глибокого аналізу матеріалів з досвіду роботи педагогів, відповідної методичної  експертизи запропонованих форм і методів роботи;
   вироблення рекомендацій щодо коригування змодельованого досвіду.
   впровадження в роботу методичного об’єднання практичних занять з курсу інформатик


Діяльність міського м/о забезпечується сукупністю діючих нормативно-правових та програмно-методичних документів, які регламентують роботу м/о за всіма напрямками його діяльності і які  постійно оновлюються.
            Пріоритети освітнього призначення можна розподілити по рівнях:
формування інформаційної культури особистості;
взаємодія з іншими загальноосвітніми дисциплінами протягом усього періоду навчання;
формування уявлень щодо ресурсного значення інформації та інформаційних процесів;
формування навичок, умінь користування електронною технікою та загальних уявлень про інформаційні технології

Інформатизація навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи передбачає, в першу чергу, широке використання у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп’ютерів і телекомунікаційних мереж.
ММО  вчителів  інформатики  працювало  над
 науково-методичними  проблемою:
«Впровадження нових інформаційних технологій в процес навчання як шлях до формування креативної особистості».

  Дана тема узгоджена з проблемою міста «Запровадження інноваційних педагогічних технологій, спрямованих на формування і розвиток творчої особистості, та удосконалення психолого-педагогічного супроводу в системі креативної освіти» та являється продовженням обласної теми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».






Немає коментарів:

Дописати коментар