У наш час інформаційно-комунікаційних, хмарних технологій обчислень та
швидких технологічних змін та інновацій важливо отримувати найсвіжішу
інформацію про застосування новітніх рішень та підходів в освіті,
вдосконалювати власні педагогічні навички, передавати нові знання учням.
Учитель
повинен бути в курсі передових технологій, мати знання в різних сферах. Тому,
необхідною умовою зростання професійної діяльності будь-якого педагога є його
самоосвіта та самовдосконалення.
ММО у своїй діяльності керується Законом України «Про освіту», Національною
доктриною розвитку освіти, Державним стандартом базової і повної середньої
освіти, Концепцією загальної середньої освіти (12-річна школа), іншими нормативно-правовими
документами з організації та проведення методичної роботи.
Основними
завданнями ММО є:
•
реалізація завдань, які випливають із Закону «Про
освіту»;
•
вивчення і реалізація положень нормативно-правових
документів;
•
створення умов для постійного підвищення
освітнього, професійного та культурного рівня вчителів;
•
організація експериментальної діяльності з
предметів;
•
освоєння нового змісту, технологій і наукових
методів викладання предметів;
•
вивчення і аналіз стану викладання предметів;
•
узагальнення досвіду вчителів і втілення його в
практику;
•
проведення огляду кабінетів, конкурсів професійної
майстерності, підготовка матеріалів на районну педагогічну виставку;
•
організація відвідування уроків із наступним їхнім
аналізом і самоаналізом;
•
організація тижнів професійної майстерності
педагогів із метою ознайомлення з новими методичними розробками та результатом
застосування інноваційних технологій;
•
проведення звітів про самоосвіту вчителів та їхню
роботу на курсах підвищення кваліфікації;
•
інформування педагогів про нові книги, методичні
рекомендації, статті у фахових виданнях про зміст та методику
навчально-виховної роботи з предмета. -
Основні
функції ММО:
•
надання практичної та інтелектуальної допомоги
педагогам;
•
підтримка педагогічної ініціативи інноваційних
процесів;
•
оцінка досвіду та стану процесів і явищ, що
відбуваються;
•
налагодження і встановлення контактів, зв'язків,
які позитивно впливають на реалізацію цілей діяльності ММО.
Основні
напрями діяльності ММО:
•
удосконалення та збагачення знань педагогів
(мається на увазі, різні за змістом знання: предметні, методичні, дидактичні,
виховні, психологічні, загальнокультурні);
•
розвиток світогляду, професійно-ціннісних
орієнтацій, переконань вчителів, адекватних завданням розвитку (міста) школи;
•
розвиток сучасного стилю педагогічного мислення
вчителя (таких його рис, як системність, комплексність, конкретність, почуття
міри, гнучкість, мобільність) і його готовність до професійного самовдосконалення
та роботи над собою.
•
розробка та апробація
моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої
компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку
творчого потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного
супроводу особистості в системі креативної освіти.
•
запровадження гнучких
моделей організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей і
нахилів учнів.
•
впровадження інформаційних
технологій, активізація самостійної роботи школярів
•
розвиток інноваційного
потенціалу інтелектуально обдарованих дітей і їх участь в дистанційному
Інтернет-тренінгу з олімпіадної інформатики.
•
впровадження нових
інформаційних технологій в процес навчання дітей в профільних класах.
•
роведення глибокого
аналізу матеріалів з досвіду роботи педагогів, відповідної методичної експертизи запропонованих форм і методів
роботи;
•
вироблення рекомендацій
щодо коригування змодельованого досвіду.
•
впровадження в роботу
методичного об’єднання практичних занять з курсу інформатик
Пріоритети
освітнього призначення можна розподілити по рівнях:
• формування інформаційної культури особистості;
• взаємодія з іншими загальноосвітніми дисциплінами протягом усього періоду навчання;
• формування уявлень щодо ресурсного значення інформації та інформаційних процесів;
• формування навичок, умінь користування електронною технікою та загальних уявлень про інформаційні технології
Інформатизація
навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи передбачає, в першу чергу,
широке використання у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін
комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп’ютерів і
телекомунікаційних мереж.
ММО вчителів інформатики
працювало над
науково-методичними проблемою:
«Впровадження нових
інформаційних технологій в процес навчання як шлях до формування креативної
особистості».
Дана тема узгоджена з проблемою міста «Запровадження інноваційних педагогічних технологій,
спрямованих на формування і розвиток творчої особистості, та удосконалення
психолого-педагогічного супроводу в системі креативної освіти» та являється
продовженням обласної теми «Креативна освіта для розвитку інноваційної
особистості».
Немає коментарів:
Дописати коментар